Koronás címer - Utolsó kommentek
blfr6@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://koronascimer.blog.hu/2014/02/14/a_szeretetrol_valentin_napon/full_commentlist/1#c21703212
Válasz erre: A szeretetről Valentin napon
2014-02-17T18:38:13+01:00
2014-02-17T18:38:13+01:00
erdomezo
http://blog.hu/user/852064
Szerintem elsődlegesen a Teremtőben kell hinni és nem magunkban. Amiről itt írva van főleg, az a felebaráti szeretet. „Szeresd felebarátodat, mint tenmagadat”. Nagyon fontos, alapvetően erre (kellene) alapozódnia minden emberi kapcsolatnak, közösségnek.<br />
Ti férfiak szerelem nélkül leélnétek éveket, netán évtizedeket egy nővel? Egy párkapcsolat nem egy munkahely, ahol van teljesítménymérce, bérezés, juttatás, szabadnap stb.! Persze, aki még életében nem volt igazán szerelmes és nem szeretett feltétel nélkül (nem összekeverendő mindez a fellángolással), az nem érti, miről beszélek. Abban egyetértek, hogy kell egy mérce, egy olyan szint, ami alatt nem „keresgél” az ember. De szerintem ez alap dolog.. Egyébként elgondolkodtató, hogy kb. ugyanannyi a válások száma, mint a házasságoké. Egy atya szavait idézném: „nem a családdal van a baj, hanem az emberrel.”
https://koronascimer.blog.hu/2014/02/14/a_szeretetrol_valentin_napon/full_commentlist/1#c21682029
Válasz erre: A szeretetről Valentin napon
2014-02-14T12:50:25+01:00
2014-02-14T12:50:25+01:00
kov_vacs
http://blog.hu/user/337362
Szerintem nincs ilyen "jelenkori közgondolkodás". <br />
<br />
Vannak olyan emberek, akik saját magukból nem tudnak még kilátni sem, nemhogy kilépni, de nekik - értékválasztástól függetlenül - nem lesznek tartós, kölcsönös partnerségen alapuló kapcsolatuk. Ki a fene akarna együtt lenne egy egoista marhával, akinek minden saját magáról szól?<br />
<br />
Körülírtad, elmondom más szavakkal, hogy szerintem mi a tartós és jó minőségű párkapcsoalt alapja. (Ami nem azonos a szerelemmel, mert azt nem tudod garantálni. A tartós és jó minőségű párkapcsolatot sem tudod, de azért legalább tényleg meg tudsz tenni mindent.)<br />
<br />
Kell hozzá két olyan ember, aki a _saját_ lábán áll. Aki egyedül is jól megvan a világban: ismeri önmagát, jó és rossz tulajdonságait, képességeit és korlátait. Aki nem attól érzi magát jónak/szépnek/okosnak, hogy valakit tart maga mellett aki ezt bizonygatja. Aki nem attól érzi magát szeretetre méltónak, hogy valaki folyamatosan bizonygatja, hogy szereti. Akinek nincs szüksége anyai gondoskodás határtalanságára, mert megáll a saját lábán mind érzelmileg, ming egyéb módokon.<br />
És így keres párt - egy hasonlóan saját lábán álló embert.<br />
<br />
Ha ez sikerül, akkor jön a munka második része: hogyan képes elfogadni egymást a két különböző ember, akik a saját lábukon állnak. Ha ez sikerül, akkor egy különösen magas minőség jön létre, a kölcsönös tisztelet és szabadság légkörében.<br />
<br />
(Persze vannak féloldalú kapcsolatok, amelyek a maguk módján remekül működnek. Mindannyian ismerhetünk pl boldog papucsférjeket, akiknek teljes az élete a harcias feleségük mellett. Neki ez így jó - még akkor is, ha ez nem két egyenlő fél kapcsolata.)<br />
<br />
Ha nagyon röviden kellene megfogalmaznom, hogy hogyan működtethető jól egy kapcsolat, egyetlen dolgot emelnék ki:<br />
A gondok idején te és a párod vagytok a barikád egyik oldalán. A probléma a másikon. Ha ezt nem felejted el, nagy baj nem történhet veletek.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20665875
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-24T15:23:59+02:00
2013-09-24T15:23:59+02:00
OftF
http://blog.hu/user/2311
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20657362" class="reply_nick_166922" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20657362 );">@Attan</a>: Ez!<br />
Bizonyám!<br />
Ezen érdemes lenne egy kicsit elgondolkozni :)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20665838
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-24T15:18:51+02:00
2013-09-24T15:18:51+02:00
OftF
http://blog.hu/user/2311
Ha otthon is a hitről akarsz a pároddal társalogni, akkor sok sikert :)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20665056
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-24T13:37:30+02:00
2013-09-24T13:37:30+02:00
CinnamonGirl
http://blog.hu/user/387899
Kedves Blogger!<br />
<br />
Én nem mennék bele abba, hogy hány ezer sebből vérzik az elméleted, inkább mesélek magamról valamit.<br />
<br />
26 éves lány vagyok, a párom 25 éves (férfi. Csak a pontosság kedvéért:) ).<br />
Én ateista vagyok, ő hithű katolikus (mise vasárnap, biblia az ágy mellett, minden, ami kell)<br />
Én magyar ajkú vagyok, ő angolul beszél.<br />
Az én bőröm fehér, az övé fekete.<br />
Én underground zenéket hallgatok, ő a mainstream slágerek kedvelője.<br />
Én diplomás vagyok, ő szakmunkás.<br />
Én átlagos kinézetű vagyok, ő utána viszont majdnem minden nő megfordul.<br />
Én a tojást úgy szeretem, ha lágy a közepe, ő úgy, ha kemény.<br />
Én a londoni őszben sálat, sapkát húzok,mikor ő még pólóban szaladgál.<br />
<br />
És sorolhatnám még az ellentéteket.<br />
<br />
A teóriád szerint az égegyadta világon semmi keresnivalónk nem lenne egymás mellett, de ennek ellenére együtt élünk, szerelmesek és boldogok vagyunk, és én már nem tudnám elképzelni az életet nélküle. <br />
<br />
Talán félre kellene tolnod egy picit a szemellenződ, és nyitottabbnak kellene lenned a világra. Azt gondolom, hogy abból, hogy ablakot nyitsz a külvilágra a saját valóságodból, csak előnyöd származhat, és semmiképp sem hátrányod. Talán még az ideális hölgyet is meglátod az üvegen keresztül :)<br />
<br />
Sok sikert!
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20664979
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-24T13:28:07+02:00
2013-09-24T13:28:07+02:00
semota
http://blog.hu/user/63254
veled az a legnagyobb baj, hogy annak ellenére, hogy állítólag katolikus vagy, nem tekinted a nőket embernek. nem az egyes egyént nézed, az egyedi és megismételhetetlen személyiségét, hanem egységes masszaként kezeled a nőket, amit bizonyos tulajdonságok alapján kisebb csoportokra bontasz fel. nem is eltárgyiasítod a nőket, hanem még valami annál is rosszabbat csinálsz.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20663096
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-24T08:55:36+02:00
2013-09-24T08:55:36+02:00
Klaravagyok
http://blog.hu/user/453163
Nem tudom, hogy ez a bejegyzés valami poén e, vagy a katolikus fiatalokat célzó lejárató kis szösszenet, nem követem a blogot, de szögezzük le, hogy valószínűleg barátunk meg fogja találni mint zsák a foltját, hiszen lesz majd egy görcsös katolikus megfelelni vágyó csaj, akinek beleillik majd a képbe a fiatalember célorientált érzelmi sivársága. Mondjuk aki 22 éves, és 24 éves korára kitűzte, hogy gyereket akar. Reméljük akkor majd azért anyutól elköltözik bloggerünk, mert ha nem, akkor még nyomorúségosabb házasélet vár befutónkra. 26 éves római katolikus vagyok, és nem a vasárnap hajbókoló , hanem a hívő típus, de valószínűleg ez első blikkre nem jönne le, hiszen nem kifelé élem meg a hitem, és nem pecsételtetek minden vasárnap a hittanos füzetbe a papbácsival. Magyarán nem érdekel , hogy az olyan katolikusok mint te, mit gondolnak rólam. Ja és mivel márciusi vagyok, te meg lehet júliusi össze se jöhetnénk... (életkori cenzus) . MUHAHAHA
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20662292
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T23:04:26+02:00
2013-09-23T23:04:26+02:00
Cekkeres Mammer
http://blog.hu/user/316539
Elolvastam az írást és azonnal beléd szerettem :D Ez a pasi maga a tökély
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20662035
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T22:11:11+02:00
2013-09-23T22:11:11+02:00
MandarinX
http://blog.hu/user/329996
Aki kilóra, tarisznyára, meg tizedestörtre méri a nőket, az szerintem ne csajozzon...
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20661888
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T21:47:11+02:00
2013-09-23T21:47:11+02:00
natinha
http://blog.hu/user/353056
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20656865" class="reply_nick_538102" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20656865 );">@judy7</a>: :D
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20661569
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T20:53:55+02:00
2013-09-23T20:53:55+02:00
Mj
http://blog.hu/user/199273
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658204" class="reply_nick_803894" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658204 );">@maxval, a gondolkodni igyekvő birca</a>:<br />
<br />
Írta, hogy római katolikus.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20661555
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T20:52:19+02:00
2013-09-23T20:52:19+02:00
Mj
http://blog.hu/user/199273
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20657952" class="reply_nick_152655" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20657952 );">@orangeman</a>:<br />
<br />
Az átlag katolikus lányokkal már csak az a gond, hogy nem járnak hetente misére.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659490
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T16:15:38+02:00
2013-09-23T16:15:38+02:00
eMJe
http://blog.hu/user/499650
segítek<br />
<br />
a fiúkat szereted :)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659488
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T16:15:26+02:00
2013-09-23T16:15:26+02:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658303" class="reply_nick_88530" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658303 );">@Felicitasz</a>: A Biblia szerint (1.Timóteus, Titusz levelek) csak az lehet püspök, akinek felesége és gyerekei vannak, hogy a családja helyes lelki vezetésével kvalifikálja magát a gyülekezet vezetésére.<br />
Hogy a cölibátusnak mi köze a Bibliához, azt nem tudom. :)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659344
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T15:50:49+02:00
2013-09-23T15:50:49+02:00
pszichonauta
http://blog.hu/user/675774
Miből gondolod, hogy értelmiségi vagy?
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659257
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T15:37:08+02:00
2013-09-23T15:37:08+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20659118" class="reply_nick_820178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20659118 );">@Appenzeller</a>: Ha a poszt szerzöjének megfelelöen néztem volna a nöket, akkor a mostani feleségem sem a korbeli, sem a magassági, sem a lakóhelyi követelményeknek nem felelt volna meg. Kulturálisan is elég távol állóak voltunk. Viszont a vallás nálam is kizáró ok lett volna. Már ha lett volna neki olyan. Ez volt 11 éve.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659209
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T15:33:18+02:00
2013-09-23T15:33:18+02:00
Kis ember
http://blog.hu/user/196125
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658623" class="reply_nick_420490" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658623 );">@Tiborfalvi Tibor</a>: <br />
Jó a nicked meg az avatarod. :)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659195
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T15:31:51+02:00
2013-09-23T15:31:51+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20659100" class="reply_nick_820178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20659100 );">@Appenzeller</a>: akkor az a két év plusz nem oszt, nem szoroz.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659118
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T15:21:40+02:00
2013-09-23T15:21:40+02:00
Appenzeller
http://blog.hu/user/820178
Az üzenetek alapján itt szinte mindenkinek akár az összes ujjára jut egy-egy belevaló, feleségnek való hölgy. A válási statisztikák tükrében ez vicces.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20659100
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T15:18:48+02:00
2013-09-23T15:18:48+02:00
Appenzeller
http://blog.hu/user/820178
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658607" class="reply_nick_132991" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658607 );">@spinat</a>: Számolj négy-öt gyerekkel.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658664
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T14:19:47+02:00
2013-09-23T14:19:47+02:00
fghjk
http://blog.hu/user/171142
komolyan úgy olvastam h "Pártválasztás a ..."
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658662
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T14:19:41+02:00
2013-09-23T14:19:41+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658623" class="reply_nick_420490" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658623 );">@Tiborfalvi Tibor</a>: az nem jó, mert nem ér haza a mamához vacsorára.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658623
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T14:14:15+02:00
2013-09-23T14:14:15+02:00
Tiborfalvi Tibor
http://blog.hu/user/420490
Hajjaj. Közelítsd meg akkor úgy a témakört, hogy hány katolikus templom van Budapesten és mondjuk x km-t nézve a határtól.<br />
<br />
Minden héten másikba mész, szétnézel, voilá.<br />
<br />
Ha már ilyen marhanagy elvárásaid vannak, akkor legalább ésszel legyél.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658607
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T14:12:03+02:00
2013-09-23T14:12:03+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658437" class="reply_nick_820178" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658437 );">@Appenzeller</a>: tehát akik között most két év van, azok között 20 év múlva már 15 lesz? Vagy 20 év alatt a nök jobban leharcolódnak, mint a férfiak?
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658437
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:47:38+02:00
2013-09-23T13:47:38+02:00
Appenzeller
http://blog.hu/user/820178
A nő lecserélését a katolikus egyház nem tolerálja, azaz nincs válás. Így bevállalni egy idősebb nőt feleségnek, tehát nem barátnőnek? Hogy húsz év múlva, ha összefut egy iskolatársával, azt kérdezzék tőle: "Az anyukád?". Nem, mintha nem lenne rá példa, hogy olykor működik. Nyálcsorgatós típust nem tudok hirtelenjében felidézni, elszállt entellektüelt és művészt igen. (Kodály és Gruber Emma között hány év is volt? 19 ?)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658370
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:36:45+02:00
2013-09-23T13:36:45+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658303" class="reply_nick_88530" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658303 );">@Felicitasz</a>: <br />
<br />
De facto kötelező. Nem szívesen szentelnek pappá nőtlent. Alapvetően: vagy tegyen szerzetesi fogadalmat vagy legyen nős. Ha egyik sem, az alapból gyanús.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658331
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:31:26+02:00
2013-09-23T13:31:26+02:00
csak egy néző
http://blog.hu/user/593489
Már bocsánat a hívőktől, de nekem egy vicc ugrott be.<br />
Az új kispap tart gyónást és amikor a delikvens bevalja, hogy ő biza paráználkodott (szo..tt) a kispap kiszól halakan a fülkéből az idős papnak<br />
-Atyám a szo...ért mennyit szokott adni?<br />
Az idős atya válaszol,<br />
-Ha jól csinálja egy ezrest.<br />
Elnézést.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658303
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:29:17+02:00
2013-09-23T13:29:17+02:00
Felicitasz
http://blog.hu/user/88530
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20658204" class="reply_nick_803894" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20658204 );">@maxval, a gondolkodni igyekvő birca</a>: dehogyis kötelező. Ez úgy van, hogy HA házasodni akar, akkor ezt felszentelés előtt kell megtennie, de ha püspök akar lenni, akkor ne nősüljön, mert a püspökök nálunk is nőtlenek.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658289
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:26:11+02:00
2013-09-23T13:26:11+02:00
Felicitasz
http://blog.hu/user/88530
A nulladik hibát ott követed el, hogy nálad idősebb hölgy nem jöhet szóba. <br />
<br />
Tahó Sandokan felvetésén is érdemes lenne elgondolkodni.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658206
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:13:26+02:00
2013-09-23T13:13:26+02:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Nem matematikai statisztikával kell párt választani, hanem szerelemből! :)<br />
<br />
SZERELEM<br />
<br />
"Vakond vértől veres ekén<br />
Megcsillan a Nap sugára,<br />
Kisangyalom, szeretlek én!<br />
Elég ennyi líra mára?"<br />
<br />
"Dehogy elég, dehogy elég,<br />
Rőtbajuszú édes szentem!<br />
Szenvedélytől szívem elég,<br />
Lángnyelveit rád tüsszentem!"<br />
<br />
"Hinnye, lelkem kunkorodó<br />
Forgácsa, mit Ámor gyalul,<br />
Lángolj, mint a mézbor-sodó,<br />
S szólj helyettem kisangyalul!"<br />
<br />
"Ó, én céklafejű párom,<br />
Borostádnak sörillata<br />
Vonz, mint egykor sokszázhárom<br />
Bambát Hari nevű Mata!"<br />
<br />
Így évődött egymással a<br />
Parasztlyányka, meg a paraszt,<br />
S esztendőre, sala-lala,<br />
Nászvendéget sár is maraszt!<br />
<br />
illusztrálva:<br />
<a rel="nofollow" href="http://fradyendre.blogspot.hu/2010/02/szerelem.html">fradyendre.blogspot.hu/2010/02/szerelem.html</a>
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658204
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:12:42+02:00
2013-09-23T13:12:42+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20657900" class="reply_nick_791461" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20657900 );">@Link elek</a>: <br />
<br />
S ha görög katolikus? Nem írta, hogy milyen katolikus. Mert ha görög, akkor szinte kötelező, hogy házasodjon meg.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658186
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T13:09:55+02:00
2013-09-23T13:09:55+02:00
maxval, a gondolkodni igyekvő birca
http://blog.hu/user/803894
Isten megmutatja az utat, nem kell számolgatni.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20658105
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:56:35+02:00
2013-09-23T12:56:35+02:00
Jóléti Dán Kekszesdoboz
http://blog.hu/user/542928
ilyen fasságok helyett inkább csajozzál, az ilyen nagyon megtervezett számokra alapozott dolgok a szerelemben kurvára nem működnek
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657963
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:27:39+02:00
2013-09-23T12:27:39+02:00
neoteny
http://blog.hu/user/602244
"az egyik pont augusztus elején adta ki utamat"<br />
<br />
Ahogy apám mondta volt: "egy fiatalembert nem érhet nagyobb öröm mint amikor férjhez megy a barátnője -- valaki máshoz".
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657952
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:25:30+02:00
2013-09-23T12:25:30+02:00
orangeman
http://blog.hu/user/152655
Vallását gyakorló hetente templomba járó református, diplomás (fiú) vagyok. (Nem, nem misére járok, mert a pápista mise egy "kárhozatos bálványimádás" a káté szerint.)<br />
<br />
Két kérdésem lenne a posztolóhoz:<br />
<br />
1. "és ebben benne vannak azok is, akik két egyjegyű számot nem tudnak fejben összeszorozni, akiknek csurog a nyáluk, zsíros a hajuk, tetőtől talpig lenvászonban járnak, tarisznyával a vállukon. Ha belegondolok abba, hogy hány hölgyből mondanám azt, hogy intellektuálisan partner, igényes és ápolt, és magasságban sincsen radikális különbség, akkor jóindulatúan azt mondhatom, hogy tizenötből egy"<br />
<br />
Ennyire jó véleménnyel vagy az átlag katolikus lányokról?<br />
<br />
2. Te cserébe mit tudsz nyújtani?
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657912
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:19:33+02:00
2013-09-23T12:19:33+02:00
Yooha
http://blog.hu/user/7307
Nem tudom, hogy ez a blog komoly-e vagy poén, de tegyük fel hogy komoly. Ezesetben:<br />
„szüleimmel élek”, „Nálam idősebb hölgy nem jöhet szóba” „elvetem azt a tényt, hogy a 21 éves hölgyek majd 60%, a 26 évesek majd 80%-a él párkapcsolatban”<br />
„Talán 5 éves korkülönbség még rendben van”<br />
Kiállítottad magadról a bizonyítványt.<br />
<br />
„Ezek közül csak 14,68-nál van esélyem, mert az egyik pont augusztus elején adta ki utamat” Hát ez jó!
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657909
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:18:53+02:00
2013-09-23T12:18:53+02:00
Appenzeller
http://blog.hu/user/820178
Mintha a korábbi kommentelőknek alig lenne humorérzéke, s nem érzékelnék a blog ironikus voltát. (15,68 hölgy!)<br />
Olvasatomban ez egy szerelmes levél az augusztusi '-1"-hez sok humorral, öniróniával. <br />
A párválasztás-társkeresés - ami ugye nem azonos a lepedő választással -, miért lenne egyszerű?
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657900
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:17:41+02:00
2013-09-23T12:17:41+02:00
Link elek
http://blog.hu/user/791461
Legyel pap, es akkor nem lesz ilyen problemad
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657867
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:12:51+02:00
2013-09-23T12:12:51+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20657837" class="reply_nick_17102" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20657837 );">@Robinzon Kurzor</a>: A probléma ott kezdődik, amikor valaki a saját tükörképét akarja megtalálni. Valójában lehet, hogy szerelmes önmagába...
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657856
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:11:16+02:00
2013-09-23T12:11:16+02:00
Online Távmunkás
http://blog.hu/user/600563
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20656943" class="reply_nick_723175" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20656943 );">@SemBoga</a>: Lehet, hogfy az érett viselkedéssel probléma lenne. Ez a számolgatás nekem olyan, mint amikor a nőket pontozzák 1-től 10-ig :)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657842
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:08:52+02:00
2013-09-23T12:08:52+02:00
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan)
http://blog.hu/user/15881
"Arra szerettem volna felhívni a figyelmet, ... hogy milyen kevesen vagyunk mi, templomba járó fiatal katolikusok."<br />
<br />
Remélhetőleg ezt a politikusok is tudják...
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657837
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:08:40+02:00
2013-09-23T12:08:40+02:00
Robinzon Kurzor
http://blog.hu/user/17102
Ez nem katolikus probléma, hanem -- ha már --, akkor generációs.<br />
<br />
Az igények és a lehetőségek totális összeegyeztethetetlensége, meg az ezen való siránkozás.<br />
<br />
Ehhez képest részletkérdés, hogy a heti mise vagy a heti rockkocsma az elvárás.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657759
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:04:22+02:00
2013-09-23T12:04:22+02:00
Medgar
http://blog.hu/user/132414
Rövid leszek: Ki fogsz halni.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657758
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T12:04:15+02:00
2013-09-23T12:04:15+02:00
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20657616" class="reply_nick_624344" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20657616 );">@Tahó Sandokan</a>: lol:))). Egyébként ismerem ezt a típust, több ilyen is van az ismeretségi körömben, otthon laknak, van amelyik még pénzes is, de jó otthon, mert anyu mos, meg főz, és már úgy megszokta a gyerekszobát. Nem túl szép, átlagos intelligenciával, párkapcsolati tapasztalattal nem rendelkezik, a nőkről anyutól, hasonszőrű töketlen haveroktól vagy netről tájékozódik (plusz pornó, ami poszterünk esetében a Könyv), totálisan torz képe van az ellenkező nemről, és valószínűleg mindezek miatt soha nem lesz kapcsolata, vagy a legjobb esetben sokévnyi kétségbeesés után beleugrik egy kapcsolatba egy olyan nővel, aki még nála is elkeseredettebb, és minden mindegy alapon bevállalja az otthon lakó harmincközepi lúzert. A poszternek azt ajánlanám, hogy számmisztika (meg misztika) helyett éljen, ismerkedjen, menjen társaságba, de olyanba, ahol normális emberek vannak, és az életük sarokpontja nem a templom meg a testmagasság és kor elemzése.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657616
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:36:35+02:00
2013-09-23T11:36:35+02:00
Tahó Sandokan
http://blog.hu/user/624344
Legyen katolikus, templomba járó, intelligens, fiatal, szép, azt szeresse amit te, és persze odaadó, és ne érdekelje, hogy szüleidnél laksz.<br />
<br />
Forever alone.<br />
<br />
Te mit nyújtasz a nőknek? Kötsz például bármiben kompromisszumot? A jelek szerint nem akarsz. Talán le kellene szállni a 197 méter magas lóról.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657597
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:32:18+02:00
2013-09-23T11:32:18+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
a leszbikusokat beleszámoltad? mekkora pech lenne, ha a végén az az egy pont nem a fiúkra bukik!
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657599
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:32:13+02:00
2013-09-23T11:32:13+02:00
Teker
http://blog.hu/user/17416
lol, barátom, amíg ilyen szempontjaid vannak, mint magasság meg életkor, talán még nem is vagy érett egy felnőtt kapcsolatra. egy pszichológus barátnőm azt mondta, hogy "ha megtanulod elengedni az ideáljaidat, meglepően boldog valóságot találhatsz". neked sem kívánok mást. ha párt keresel, ne saját magadra, befelé figyelj, hanem a csajokra, kifelé!
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657592
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:31:30+02:00
2013-09-23T11:31:30+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20657527" class="reply_nick_54878" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20657527 );">@kaktusztea</a>: Joe´s Garage
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657580
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:29:13+02:00
2013-09-23T11:29:13+02:00
RedWing
http://blog.hu/user/200232
Megspórolhattad volna az egész számítást, ha nemes egyszerűséggel a templomban ismerkednél..
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657577
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:29:13+02:00
2013-09-23T11:29:13+02:00
spinat
http://blog.hu/user/132991
<a href="http://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben?fullcommentlist=1#c20657120" class="reply_nick_196125" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20657120 );">@Kis ember</a>: azt a katolikusoknak nem szabad!
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657555
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:27:15+02:00
2013-09-23T11:27:15+02:00
halaloszto
http://blog.hu/user/74844
Viccnek jo volt :-)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657527
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:27:00+02:00
2013-09-23T11:27:00+02:00
kaktusztea
http://blog.hu/user/54878
Ne haragudj, de elmondásod alapján egy katolikus robot lenne a legmegfelelőbb számodra. Ha nem tud az ember bizonyos szinten kompromisszumot kötni (pl. tolerálni, hogy a másik nem vallásos, vagy másban hisz), akkor egyedül marad..
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657494
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:26:51+02:00
2013-09-23T11:26:51+02:00
Helike13
http://blog.hu/user/211803
Azt elfelejtetted, hogy a nők a férfiak 80%-át átlag alatti kinézetűnek tartják.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657419
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:26:46+02:00
2013-09-23T11:26:46+02:00
zahor103
http://blog.hu/user/125663
Kedves felebarátom ;)<br />
A statisztikák azoknak valók, akik a valósággal nem tudnak mit kezdeni, úgyhogy javaslom, felejtsd el őket. Egyrészt nincs két azonos ember, másrészt mindenki folyamatosan változik. Mit szólsz például valakihez, akivel szuper lelki társak vagytok, dögös, szexi, csak nem jár templomba. Mi van, ha az irántad érzett szerelme miatt elkezd egyszer? Akkor máris módosulnak a statisztikák...<br />
<br />
Egy szó mint száz: ne a statisztikákat nézd, hanem a csajokat, bakker! ;)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657380
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:26:33+02:00
2013-09-23T11:26:33+02:00
Frady Endre
http://blog.hu/user/26507
Adj fel hirdetést!<br />
<br />
"Ötvözhetnéd magadban a<br />
Nőiséget, meg a bájt,<br />
S az sem baj, ha a agyadban van<br />
Néhány fölös Megabyte!"<br />
<br />
:)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657362
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:26:19+02:00
2013-09-23T11:26:19+02:00
Attan
http://blog.hu/user/166922
Haverom, te nem azért nem találsz magadnak nőt, mert templomba járó hívő vagy, hanem mert még a szüleiddel laksz.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657346
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:26:11+02:00
2013-09-23T11:26:11+02:00
bbocs2
http://blog.hu/user/224356
"Nálam idősebb hölgy nem jöhet szóba"<br />
<br />
uramisten, ez fájt.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657328
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:26:08+02:00
2013-09-23T11:26:08+02:00
dr Smittpálelnökúr
http://blog.hu/user/684447
Én pedig arra szeretném felhívni a figyelmedet, hogy a párválasztás szerencsére nem így történik.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657299
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:26:03+02:00
2013-09-23T11:26:03+02:00
doggfather
http://blog.hu/user/453239
volt időd nem is kevés, hogy ilyeneket számolgattál ki?!<br />
miért nem keresel nőt ezen idő alatt??
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657165
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:25:40+02:00
2013-09-23T11:25:40+02:00
Archenemy
http://blog.hu/user/37654
És arra még nem is gondoltál, hogy te csak a szőkéket szereted. Ez ugye eleve tovább tizedeli a jelöltek számát.<br />
<br />
Meg hát gondolom az is kell, hogy politikailag ugyanúgy gondolkodjatok, ez szintén felezi. <br />
<br />
Még pár ilyen paraméter, és el is jutsz ahhoz, hogy nincs neked megfelelő hölgy. Most akkor vajh' hogy csinálja az a sok többi ember?<br />
<br />
Viszont jó hír, hogy a vallásos emberek ált. több gyereket csinálnak, mint a vallástalanok, szóval szerencsére a vallásosok többsége nem ilyen finnyás, saját igényeit ennyire kihangsúlyozó hülyegyerek. Értsd jól.<br />
<br />
Már ha nem paródia ez a bejegyzés, mert annak jó, bevettem.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657152
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:25:33+02:00
2013-09-23T11:25:33+02:00
vuvuvu2
http://blog.hu/user/31274
Tetszik ahogy megközelítetted a kérdést :-) Annak idején a lakásvásárlással voltam így, hozzád hasonlóan, különböző szempontok alapján kiszámoltam, hogy kb. 40-50 lakás ami egyáltalán szóba jöhet számomra Budapesten, abból is igazán egy ami a legideálisabb lenne, habár biztosan tudtam, hogy az az egy nem eladó.<br />
<br />
Fontos, hogy tudd, milyen szempontok vezetnek, azaz legyen konkrét elképzelésed arról mit, azaz kit keresel. Ha gyakorló hívő vagy (fent annak vallod magad), akkor nem lephet meg, ha azt mondom: Isten meg fogja neked adni azt a párt, akire szükséged van. Persze ez akkor fog megtörténni, ha már te magad is készen állsz. De mindenképpen tudd, hogy kit keresel.<br />
<br />
Zárszó: 2 nappal azután hogy kiszámoltam, hogy melyik az ideális lakás számomra (ami tuti biztosan nem volt eladó), kiderült, hogy a lakást a benne lakó néni eladja. Megvettem, és habár több év bent lakás után látom a hibáit (is), biztos vagyok benne, hogy jól döntöttem, erre volt szükségem. És Isten keze volt a dologban. Hogy hogy intézte el, nem tudom, de hát az útjai kifürkészhetetlenek :-) De ahhoz hogy segíthessen, tudnia kellett mit akarok :-) Te is tudd, és akkor abból a kevés lányból, aki a több mint 300 ezerből maradt, bele fogsz botlani abba akibe bele kell botlanod! Sok sikert :-)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657120
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:25:22+02:00
2013-09-23T11:25:22+02:00
Kis ember
http://blog.hu/user/196125
Add lejjebb az igényeidet, különben csak a paplant izélheted.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657055
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:25:11+02:00
2013-09-23T11:25:11+02:00
Hú, de sok mindent lehetne erre írni, de inkább nem bántok meg senkit.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657044
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:25:02+02:00
2013-09-23T11:25:02+02:00
Blogin
http://blog.hu/user/317912
Veled egyidős római katolikusként itt jelzem, hogy nem mind gondolkodunk így, számmá konvertálva embereket (a Gondviselés nélkül), valamint az értelmiséginek való tituláció is önglorifikációnak tűnik. Én nem vagyok az, ha jól remélem, de párválasztásnál üdvös, mégsem feltétel az egy hiten élés, csak az, hogy ne legyen kibékíthetetlen ellentét. Ezt azért írom, mert olvassák itt mások is, és nem szeretném, ha hamis képet kapnának.
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657021
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:24:55+02:00
2013-09-23T11:24:55+02:00
Szelid sunmalac
http://blog.hu/user/144625
Te figyelj, ne csodalkozz, ha ekkora faszsagra nem ir senki semmit! Csupa joindulatbol mondom, inkabb ne vezess blogot! <br />
Aki a parkereseshez es az eletfilozofiajahoz egy masodosztalyu, amerikai, nepbutito, alarohogos szart hoz fel ervkent, meg alapkent, az nem szamitson sok jora a nok koreben. <br />
Tudod miert rohognek az ilyen sorozatok alatt? Mert az amerikai ahhoz is tul hulye, hogy tudja mi a poen!<br />
Nos, az egyik dolog: Mindenkinek vannak preferenciai, amik ertelemszeruen kizaro tenyezok. Van aki nagymellut keres, zoldszemut, vicceset. Van aki hipsztert, van aki deszkasat, van aki uzletasszonyt. Mind-mind kizaro es szukito okok, tehat felesleges arrol blogot irni, hogy milyen nehez templojaro szuzecsket talalni. <br />
A masik: forditsuk csak meg a dolgot. Kinek kellhetsz te? huszoneves, szuleivel el, de az onallo eletre valo keptelenseget a sporolassal magyarazza (smucig es anyuci fiacskaja). Templomba jaro (sokak szerint bizony toketlen). Hulye sorozatok szereploihez akar hasonlitani. Es ezek meg csak az evidenciak. <br />
Bontsd csak le a szamitasaid szerint megmaradt noket, aztan vond ki szepen a masodik pont szerint. Mindjart konnyebb lesz behatarolni azt a ket-harom lanyt!
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657004
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:23:24+02:00
2013-09-23T11:23:24+02:00
balfaszcsaszar
http://blog.hu/user/573786
....<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://funnyshare.org/s/68/40468-Waiting-for-the-perfect-woman.jpg">funnyshare.org/s/68/40468-Waiting-for-the-perfect-woman.jpg</a>
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20656985
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:23:00+02:00
2013-09-23T11:23:00+02:00
encir
http://blog.hu/user/265936
Ne keress tovább: az unokahúgom épp megfelelő lenne néked :-)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20656943
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:22:55+02:00
2013-09-23T11:22:55+02:00
SemBoga
http://blog.hu/user/723175
miért vannak kizárva az egykorú vagy idősebb hölgyek? 1-2 év "plusz" szerintem simán belefér, ha az úriember elég érett viselkedésű
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20656865
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:22:49+02:00
2013-09-23T11:22:49+02:00
judy7
http://blog.hu/user/538102
Ehhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy "jézusmária"!<br />
Ne p**csölj ennyit. Mise után menj oda a plebánoshoz, kérdezd meg kit javasol. Jó lesz az neked!!
https://koronascimer.blog.hu/2010/02/24/megint_bombariado_a_kozgazon/full_commentlist/1#c8829602
Válasz erre: Megint bombariadó a közgázon
2013-09-23T11:22:29+02:00
2013-09-23T11:22:29+02:00
kacckacckacc
http://blog.hu/user/220906
Csak hogy pontosak legyünk: harmadszorra van bombariadó, tegnapelőtt hétfőn is volt. Mindhárom esetnél ott voltam, az eddigi három tanítási hétből háromszor keltem korán fölöslegesen. :S
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20656856
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:22:16+02:00
2013-09-23T11:22:16+02:00
Okkoskka
http://blog.hu/user/702993
Már a számításban is több hiba előfordulhat, mert miután leszámolod, hogy katolikus utána leszámolod, hogy azok 4%a jár templomba, amely adat az egész fiatalságra vonatkozik, az önmagát katolikusoknak mondók bizonyára magasabb (vagy nem). A másik amikor random elutasítod a populáció 92%át, mert biztos ronda, hülye és/vagy ápolatlan. A hölgyek nevében ezt köszönöm. (A legjobb, hogy ezek a te következtetésed szerint egyébként templomba járó keresztények...)<br />
<br />
A Gary Chapman-féle szeretetnyelvnél meg jót mosolyogtam.<br />
<br />
Összességében volt egy teóriád, és addig próbáltad mindenféle módszerrel faragni a dolgokat, míg bebizonyosodott, hogy igaz. WUHÚ!<br />
<br />
(Blogíró leendő könyve: Matematikai módszerrel megtámogatott párkapcsolati panaszaim)
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20656768
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:21:43+02:00
2013-09-23T11:21:43+02:00
rkazinczy
http://blog.hu/user/94348
Miért ne lehetne idősebb barátnőd?
https://koronascimer.blog.hu/2013/09/22/parvalasztas_a_magyar_ifjusag_2012_tanulmany_tukreben/full_commentlist/1#c20657537
Válasz erre: Párválasztás a Magyar Ifjúság 2012 tanulmány tükrében
2013-09-23T11:21:04+02:00
2013-09-23T11:21:04+02:00
maroz
http://blog.hu/user/186793
Nem túl jók az esélyeid, de hogy azt a keveset is jól foghasd meg segítek egy becsajozós dumával: <br />
<br />
Ha a kiszemelt leányzó olyant mondana neked egy ismerkedő beszélgetésen, hogy "Alig pár napja jött ki a Magyar Ifjúság 2012 kutatás, mely egy átfogó tanulmány a magyar 15-29 évesekről.", akkor te javítsd ki, mondd azt neki, hogy ez nem pont így van, hanem úgy, hogy a kutatás már 2012 végén "kijött", azaz a nyers eredményekről már akkor beszámoltak, ami most jött ki az egy tanulmánykötet, amelyik a szóban forgó kutatás eredményeit próbálja meg tudományos igényességgel interpretálni. <br />
<br />
Mondd el ezt neki, és olyan intelligensnek fog találni, hogy egyből az öledbe omlik. ;)
https://koronascimer.blog.hu/2012/03/19/index_tech_rovat_hogyan_szuletik_a_hir/full_commentlist/1#c16135888
Válasz erre: Index tech rovat - Leningrádban Volgákat osztogatnak!
2012-03-20T03:00:23+01:00
2012-03-20T03:00:23+01:00
koronás címer
http://blog.hu/user/91503
Lézer hajóra:<br />
<a rel="nofollow" href="http://htka.hu/2010/07/21/phalanx-lezer-4-uav-fenyes-vege/">htka.hu/2010/07/21/phalanx-lezer-4-uav-fenyes-vege/</a>